Nyt analyseværktøj fra Plantronics

Den nye analyse- og IT-management cloud-løsning – Plantronics Manager Pro – hjælper kunder og samarbejdspartnere med at få et overblik over organisationens USB-headsets, derved forbedre deres ROI og øge teknologi-adoptionen hos virksomhedens brugere.

Wednesday, January 25, 2017 11:47 am PST

Denmark

Plantronics lancerer Manager Pro v 3.9, en analyse- og cloud-baseret løsning, der skaber nye adoptions-, opdaterings- og konfigurationsmuligheder. Manager Pro v 3.9 tilbyder analyseværkøjer, der giver indsigt i operationelle, historiske og kontekstuelle data om talekommunikation og headsettets brug. Plantronics Manager Pro er en cloud-baseret software løsning, der gør det muligt for virksomhedens IT-afdeling at sætte headsets i drift hurtigt og effektivt, overvåge driften og oppetid samt håndtere trouble-shooting, opdateringer mv. i hele virksomheden. Systemet tillader også basal drift og overvågning af andre headset-mærker end Plantronics.

Med Plantronics Manager Pro kan kunder og samarbejdspartnere benytte sig af tjenester som dataanalyse og business intelligence til nemt at forstå tendenser, vurdere muligheder, træffe bedre beslutninger og sikre forretningens drift. Med den tilgængelig information er det også muligt at forudsige og forebygge problemer, før de opstår og derigennem sikre høj kvalitet i kundeinteraktionen.

Plantronics Manager Pro benytter en cloud-baseret infrastruktur, og sørger for høj kvalitet af kommunikation og samarbejdsoplevelse ved at sikre enhedens ydeevne og måling af brugsmønstre. Plantronics Manager Pro hjælper med at overvåge, administrere og vedligeholde lydenhederne. Når de rette værktøjer er tilgængelig, er det nemmere at få god oplevelse og kunne fokusere på arbejdet.

"Enhver virksomhed er afhængig af dataanalyser til at træffe strategiske beslutninger. Men indtil for nylig, har de typer af indsigter, der forbedrer interaktionen og kundeservice på interaktionstidspunktet har været begrænsede på headsets, "siger Anders Blak Pedersen, Corporate Manager Danmark hos Plantronics. "Med Plantronics Manager Pro tager vi de næste skridt til at sikre at både kunder og medarbejdere hører smilet i stemmen i den anden ende af opkaldet. Vi omdanner headsettet fra simpel periferieudstyr til et intelligent dataopsamlingssystem."

Plantronics Manager Pro 3.9 tilbyder:

Plantronics Manager Pro v3.9 bygger videre på fundamentet fra tidligere versioner, men indeholder nye vigtige funktioner. Tjenesten kan blandt andet levere:

• Ledelsesanalyse: Udvider muligheden for IT-chefer og callcenter-ansvarlige at spore enhedskonfigurationer, omkonfigureringer og firmware-opdateringer, og til at finde ikke-standard firmware, software og softphone.
  • Brugsmønsteranalyse: Giver en række brugbare oplysninger til IT-chefer og kundeserviceansvarlige, så de får større indblik i brugsmønstre, herunder et resume af opkaldsdata, indgående og udgående opkald, opkaldsvarighed, adoptionen af enheden og hyppigheden af de mest anvendte funktioner, såsom at sætte samtalen på lydløs, justeringen af volumen og hurtig afbrydelse af opkaldet.
  • Samtaleanalyse: Forbedrer samtalekvaliteten hos kundeservice og sikrer bedre kundeoplevelser ved at identificere fordelingen af samtaletid hos kundeservicemedarbejderen og kunden samt mængden af tavshed eller for meget tale. Understøttet med Plantronics DA-serie USB Audio-processorer.
  • Akustiskanalyse: Giver mulighed for at få overblik over akustiske hændelser såsom uventede høje lyde under samtalen samt et dagligt gennemsnit af støjniveauet. Dette gør det muligt for virksomheder, især kontaktcentre, at optimere brugeroplevelsen i overensstemmelse med virksomhedens politikker for sundhed og sikkerhed. Denne funktion rapporterer ydeevnen af indbygget beskyttelse i Plantronics headsets og understøtter Plantronics DA USB Audio-processorer.

Tilgængelighed

Plantronics Manager Pro er allerede tilgængelig som et- eller treårs abonnement hos udvalgte Plantronics forhandlere i Danmark.